Wednesday, March 21, 2007

Launching 'ADUH SALIHA'

minggu lepas aku dpt jemputan utk launching filem Aduh Saliha dekat Kelab Darul Ehsan, Shah Alam.. so aku dgn pali & lin pon pergi.. ramai gak orang yg datang.. aku sampai dah lewat 10 minit.. hehehe mie conggo, daim, mie sabah , malek loader dah ada kat sana.. artis² pon ramai yg dah sampai.. tetamu vip malam tu Datuk Rais Yatim yg merasmikan pelancaran filem Aduh Saliha.. aku nye table dgn kengkawan no 31, belakang sekali.. hehehe mementang la kami nie pekerja, dok belakang ye.. tapi takpela.. sekadar meramaikan majlis oklah tuh..

aku di meja 31 (belakang sekali) with daim & mie sabah.. lin amik gambar hikhikhik..

aku dgn bebudak crew & firz atas stage.. dah abis pon time nie..

sesi memperkenalkan pelakon² & juga pengarah utk filem Aduh Saliha..

para pelakon bergambar bersama V.I.P yg hadir..

2 comments:

Sue said...

heh...mase salihanye ek??? dengar² si heliza AF5 tu saliha nye betul ke???? tak sabo nak nengok filem aduh saliha ni.....nk tengok takat mane kemampuan si mawi dalam berlakon.....berkaliber kah dia??? just wait n see

Ollynn said...

entahlah sue.. saya pon tak tau la.. saya nie orang yg menjalankan kerja saya jer.. yg lain terserah pada pihak produksi menentukannya.. hehehe mawi berkaliber? nie pon saya tatau.. kita tengok jerlah nanti if jadi penggambaran citer nie.. hehehehe..