Monday, June 04, 2007

Majlis Kesyukuran Tamat Penggambaran Filem 9 September

tadi aku pergi Cititel Hotel, sebelah Midvalley tu la.. ada Majlis Kesyukuran Tamat Penggambaran Filem 9 September.. ramai gak la wartawan hiburan & karyawan dtg ke majlis nie.. pelakon & krew yg terlibat pon ada gak yg datang tapi x semua la.. cuma aku ralat sket sbb tak periksa bateri kamera aku.. aku dapat snap 5 keping gambar je pastu kamera aku dah tak berfungsi :( .. pastu plak masa on the way tadi, hujan selebat-lebatnya.. dah la susah cari parking.. gambar yg aku amik pon x brape nak ok.. tapi boleh la..

antara wartawan hiburan & karyawan yg hadir..

Trailer terbaru 9 September dipertontonkan..

antara artis yg hadir.. Ahmad Idham, Fasha Sandha, Pierre Andre, David Teo & Pak Osman Kering..



Trailer 9 September

No comments: