Sunday, May 27, 2007

Majlis Perkahwinan Ise & Ninie

hari nie ise & ninie kahwin.. so apalagi, konvoi time.. phyzzyx & keluarga.. bad & keluarga.. shalim, aku, hawa & lin satu kereta.. yg meriahnya majlis perkahwinan nie, aku dapat jumpa kengkawan yg sememangnya payah nak jumpe.. ada tu dah lama x jumpe.. so best la kan.. sape tak pegi mmglah rugi.. kepada ise dan ninie.. semoga berbahagia ke anak cucu.. ;)

gambar beramai² dgn ise & ninie..

bergambar dekat khemah makan plak..hehehe

hadiah dari kami :)

2 comments:

Sue said...

yess!!! tak sangka aku pon bole tersesat ke majlis ise ni.....time kasih sesangat pada member² yg tunggu aku dari awal lagi...almaklumlah aku ketinggalan keretapi....

Anonymous said...

huhuhuhu suke suke suke sangat! walaupun penat tapi sangaaaaattt suke hati sbb jumpe ramai kawan-kawan lame n baru :D