Tuesday, May 15, 2007

Setahun Yang Lalu

hampir setahun sudah berlalu, HullaParty I yg berlangsung di Glory Beach Resort.. dok susun² file dlm pc, terjumpa plak folder HullaParty I.. terkenang plak setahun yg lalu.. time tu semi final World Cup.. dlm penat² buat aktiviti siang hari, bangun plak pagi² utk tengok bola.. walaupun hanya 2 hari 1 malam tapi mmg seronok.. setahun berlalu, sekarang HullaParty II kembali dgn kelainan dan bermacam lagi aktiviti² yg memberikan kita 1000 mcm kenangan.. hehehe sape tak pegi mmglah rugi..

HullaParty I, Glory Beach Resort, Negeri Sembilan.. Nie Kira Macam Gambar Sekolah La Nie..

Santai Setelah BBQ... Ada Yang Takde Nie.. Mana Korang Gi..

aku, shalim, phyzzyx & carl reezal.. possing before chow..

with Lin.. ehem..!!

4 comments:

Lestat said...

gbr last tu ehem..ehem tu abg ker..?ahakss..

Feel Free to surf my annoying blog ya..comment are needed..

Sue said...

elele..."sape tak pegi mmg rugi" ek?? hamboi! tu macam perli aku jek....mementang la aku tak penah pegi....perli kat aku la tu???? huwekkkk...mencik ko!!! kalau lah aku dapat pegi lagi besh ek....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nak pi genting!! nak pi!!!

Farasha said...

huhuhuhu Yana NAK IKOTS hula hula

Anonymous said...

huwaaaaa.... knape ai tak ghi maser tu! korang memang shajer boikot ai te-time ai kije dolu.. skrg ne, cuak je kot² masuk kije balik, tak dapek laei nok join :(