Thursday, May 24, 2007

Back From Away - 7 Days :)

assalamualaikum kengkawanku semua.. hehe aku kembali.. mcm "tora datang lagi" hehehe.. bukan aku kembali dari memana tapi PC aku ada problem la.. seminggu aku mencari sebabnya rupanya power supply dah xbleh guna.. so, semalam aku dgn bad iq2020 gi low yat.. so now dah kembali berwayar.. hehehe..

dalam bulan nie, kengkawan aku di iRC and YM dan juga komuniti KRFM mempromosikan Hulla Party II yg bakal berlangsung.. so pelbagai persiapan dibuat oleh kengkawanku.. dan lebih membanggakan, laman web KRFM berwajah baru dan memberi semangat baru kepada kengkawan utk meneruskan perjuangan dalam komuniti..

last week, cik eyra msg aku minta aku beberapa gambar lama2 KRFM.. so bila aku dah godek² PC, aku jumpa mcm2 gambar2 lama yg menimbulkan kenangan.. dari kuantan ke bukit jalil.. mcm2 kenangan @ KRFM.. sungguh indah disaat itu dan tak mungkin akan berulang lagi..

ItIk_Yg_KeJaM, iq2020, Ollynn & Goodfellas

No comments: